Yenianne-_ 32 haftamda bebeğimde beyninde sıvı gözüktü doktor sınırda takip edilecek dedi ama kafası büyükmüş haftasına göre 4 hafta önde bu zamana kadar olmayan sıvı nasıl oldu anlamadim Bu durumu yaşayıp doğunca geçen sorun olmayan var mı acaba 😔
Mucizem33 Allah şifa versin inşallah kuzenimin bebeğine de kafası büyük demiş doktor annesi cok korkuyordu tabi sıvıdan bahsedilmedi . Ama kafası büyük deyince degsiik bekliyorlardı cok şükür oyle tatli ve guzel bi bebek ki rabbim sizede bize de nasip etsin