Nurayaksan 90 günü tamamlayıp doğum parasını alan var mı acaba doğum dan ne kadar süre sonra anlıyorsunuz birde e devletten mi bildiriyoruz nasıl oluyor acaba
demetarik Bende bilmiyorum 32ye kadar calistim dogumuma az kaldi bakalim ne zaman yatacak bi de nereye yatıyor acaba