Derya183 Benim de kaybım oldu daha önce ,inan ben de acayip pimpirik haldeyim, ama doktor öyle dedi valla , mide bulantim da öyle anlık geçmiş zaten sonraki günler kusmaya tam gaz devam ettim , kusarken ağlayıp sonra yine midem bulandigi için sevinen bir psikopatim 🤦 çünkü mide bulantim varsa bebek iyidir gibi kendimce öyle sanıyorum ama forumda hep herkes bulantım bıçak gibi kesildi diyorlar , hatta doğum fln yapmışlar,sıkıntı olmamış…