Bsrakyc59 3 gündür şiddetli sırt ağrılarım oluyor. 2. Gebeliğim. İlk gebeligimde sadece yürürken olurdu dinlenince geçerdi. Bu bir değişik yatsamda geçmiyor. Sırt ağrım başladığında bebek kasılması da oluyor karnım da. Benim gibi olan var mı ?
Bebekveannesii Bsrakyc59 aynısı bende de oluyordu doktoruma söyledim magnezyum ilacı verdi isterseniz bir söyleyin doktorunuza belki size de gerekli görür..
Kaahvelii Bsrakyc59 sırt ve bel ağrısı + kasılma doğum başlangıcı olabilir canım İlk doğumundan az çok tecruben vardır heralde nasıl bir ağrı olduğuna dair
Mskk Bende 30 haftalığım aşırı sırt ağrım oluyor sağ tarafım özellikle çok acılı dayanılacak gibi değil ne yapsam geçmiyor sadece soluma yatınca azalıyor biraz kalkınca tekrar başlıyor
Bsrakyc59 Kaahvelii ilk dogumum 41 haftalık miladi geçmiş gebelikten dolayı sezeryan oldum. Hiç ağrı kasılma nedir bilmedim. O yüzden bu çok farklı neyin ne olduğunu anlamakta zorlanıyorum