_mir_6547 Kizlar bu kartı kullanan varmı benim yeni geldi bakiye 0 gözüküyor nasil oluyor yani sadece ulaşım mi market lerde alışveriş için kullaniliyomu Yada icine para yüklüyolarmi bilgisi olan yazabilirmi
Bsrakyc59 _mir_6547 ibbye bağlı herhangi bir ulaşımda kullandığınızda direk yüklemesi oluyor 155 basım oluyor içinde aylık