Kızlar gebelik düşündüğüm ertesi ay kimyasal gebelik geçirdim doktora muane olmaya gittiğimde doktor bana magnezinc ve gyno ferro sanol ve coledan diye bir ilaç verdi bunları bitir diye ben beklemek istemiyorum tekrar gebelik düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında var mı aranızda böyle biri bana bi akıl verseniz boşu boşuna 2 ay beklemek istemediğim için buraya danışmak istedim😊