hilalsamet Bugün doktora gittim 39+3 ün şuan bebeğin karnı büyük bi hafta önden gidiyor karnı dedi normalde doğuramazsın belki dedi ama normal olup olması benim için önemli deil bebeğinin sağlığı önemli böyle bişey başına gelen varmı inşşalh bi sorun çıkmaz
Kaderyas0327 hilalsamet benimde bebeğimin karnı bir hafta önde ama doktorum normal yapamazsın diye birşey demedi aksine böyle giderse normal doğum görülüyor dedi bebeğim doğum pozisyonun da
hilalsamet Kaderyas0327 bilmiyorum bana öyle dedi gelmesi zor olur normal doğumda dedi yarın başkadoktora gidicem
Kaderyas0327 hilalsamet git bakalım bir bizi de bilgilendir bu arda Allah kolaylık versin tüm anne adaylarına 🤲❤️