Annişler özel bir hastaneye gittiğimde cinsiyet öğrenmek için gittiğimi söyledim ve doktor bebeğimin pozisyonunun uygun olmadığını ve 13 haftalık olduğunu söyledi biraz daha bekleyelim belki döner dedi bebek aynı pozisyondayken %80 kız dedi ama buna güvenip de alışveriş yapmayın dedi biraz daha beklememizi söyledi eşim de kız istediği için kendi tarafına ve çevresine kız olacağını söyledi doktorun tahmini doğru çıkabilir mi sizce