Asel Mira çok güzel ve yakışıyor beraber. Ben açıkçası iki ismi istemedim, benim ailem çocuğa birinci ismiyle seslenir eşimin alesi ikinci isim ile, çocuğun kafası karışır. Görümcemin çocuğu öyle çünkü, biz çocuğa başka sesleniyoruz onun babası ve ailesi başka isimle ve bence saçma. Ama iki isim hep aynı anda kullanmak o zaman güzel olur ☺️