Minikbebegim1999 Kabak tatlisi istiyor canimm annecim yapiyor ama cok sekerlii daha seker testine girmedim 2 hafta sonra ama şimdiden kendimi suçlu hisediyor gibiyim
Der_0 Minikbebegim1999 doğurmak üzereyim hala aşeriyorum😂🥴 fazla şeker koymadan yiyebilirsin canım endişe etme 🌸
egeninincisii Minikbebegim1999 İnsülin kullandığım halde haftada bir defa tatlı hakkım var. Abartmadan yiyebilirsiniz 🤗
Minikbebegim1999 bayanmor12 2 tane yerim de cok canm istiyodu yaz ayindan beri anneme söyleyip duruyordum oda en son bahçeden kopardi yapiyor😄