Sddka1996 Selam kızlar 3.kez anne olacağım. 2 oglum sezeryandi simdi kızımda sezeryan. Doktorum 38 hafta ya girince alalım dedi . Ne kadar 3.de olsa bir heyecan kapladı. Bence bilerek girmek daha zor . Herseyden habersiz olup doğuma girmek daha kolay 😵💫