31.haftadayım sürekli isim değişikliği yapıyoruz benim ilk istediğim Ömer asaf,Alparslan bu ikisinden birini istedim asaf babamın ismi koymadım karşı tarafa olmaz,Alparslan isiminş çok beğeniyorum eşim sevmedi,Hamza dedi eşim ben istemedim onu da,Ahmet kerem düşündük vazgeçtik 🥲Ahmet Yasir dedik bi ara ondan da vazgeçtik Talha dedim, Kayra ismini dedim karar veremedik en son Ömer Faruk olcak sanırım bizim gibi kararsız kaç kişi var 🥴🙈🥲bana kalsa kesin Alparslan koyardım çok hoşuma gidiyo eşimde Timur istedi onu da ben sevmedim 🙆♀️