Gokmak 37+3 olduk bizde, valla ne ararsan var. Göneğimin kaşınması mı dersin,ellerimin uyuşması mı dersin,vajinama bıçak saplanmışlık hissi mi dersin,ayağa kalkınca bel agrısı mı dersin. yani resmen acılar içinde kıvranıyorum..çünkü her an heryerim agrıyor:(