Aysee___34 bana da dediler canım 27.haftada tatlı ve hamur işini bıraktım geçti dediler ama bilmiyorum ya doktordan doktora ölçüm değişiyor mu acaba 34+4 de eveligun gittim kendi doktorum suyun normal dedi sancı çıktığı için acile yönlendirdi ordaki doktor suyun fazla dedi ertesi gün nöbetçi doktor değişti oda baktı suyun normal dedi hangisine inancam şaşırdım ama üzülme hamur işi ve tatlıyı kes düzeliyor kaç haftadır normal dediler bana acildeki doktor dışında