Busraaaaaaaaaaa12 oykum17 pipiiii kız benim de böyledi 12 haftalikken hemde buyuktu bundan ahahwhahwh
oykum17 Ucu sivri olmayınca ve biraz büyük durunca pipiye benzetemedim hiç, fikrinizi merak ettim.. Oy verenlere teşekkür ederim 💜💜
oykum17 OksijenliSu yamuk durduğu için bir de ucu sivri olur sanki pipi olsa ne bilim, hala umudum var kız olursa diye 😂☺️
oykum17 ilaydaelcinn_1 dimi ben de kordon dedim ama doktor yok o pipi dedi, ayrıntılıya kaldı artık kesin öğreniriz orda ☺️