enesayazmoom Kızlar geçmiyor 2 gündür hastaneye gidiyorum hiç bir şekilde müdahale etmiyor lar evde dinlen diyor lar. Nane limon ihlamur içemiyorum.. midem yaniyor. Surekli balgam kusuyorum bugün de böbreklerim atmaya başladı ne yapmalıyım..?
durumom2022 enesayazmoom bende geçirdim grip paroldan başka bişey içemediğmiz için en azından gece rahat uyıyum diye gece yatmadan içtim 2 gece. Bol bol kendime çorba yaptım limonu sıkıp sıcak sıcak içtim ballı süt içtim bol C vitamini almaya çalıştım portakal mandalina yedim geçti bir şekilde ilaç veremeyecekleri hastaneye gitmedim bende dinlenip yememe içmeme dikkat ettim