Baby905 Birçok başlık açılmıştır ama hiç birini bulamıyorum. Sizler kızınıza hangi ismi karar verdiniz. Buraya yazarsanız herkese fikir olur. Tabi bana da. Şuan aklımdaki isim İnci. Ama çok kararsızım fikirlerinize ihtiyacım var.
Elifazad Arzu90 Bende hamile olduğumu bilmeden rüyamda 3 bebek gördüm 2 kız 1 erkek 1 tanesinin ismi Neva ydı . Şuan 3uzlere hamileyim rüyamda çıktı cinsiyetlerde öyle neva koyucaz bizde birinee 🥰🥰🙏
Arzu90 Elifazad yaa ne güzel olmuş 😍 allah saglikla kucağınımiza almayi nasip etsin inşallah yavrularımızı ❤ Neva ismi çok hoşuma gitti ilk duyduğumdan beri kuranda da geçiyormuş hem
Busee8 Baby905 İnci bilmiyorum pek hoş gelmedi benim kulagıma daha Güzel isimler var bence. Pera,Beste,Öykü,İpek,Berra,Nilda,Belis gibi mesela
kasimannesii Baby905 neva yi çok duydumda meva biraz daha farklı güzel geldi bana bende meva koyacağım inşallah 🥰