Merhaba kızlar daha öncede sormuştum düzenli her ay regl oluyorum ağustosta korumayı bıraktık prezervatif ile bununla korununca olmaz deniyo bir kısım bir kısım ne ilgisi var diye düşünüyo 2015den beri korunduk korumasız ilişki sonrası kremsi kokusuz şey geliyo lavaboya girdiğimde bi iki kere oluyo birdaha yok tesekkür ederim💞