nisamom_ Kızlar merhaba ekim 8de yumurtlama 9 da çatlama gördüm göğüslerim çatlamadan beridir hasas damarı belli gibi çatlama gününden henüz çok zaman geçmedi ama bat 25 ekim çatlama gününü değerlendirdik genelik belirtisi olabilirmi🌸
aysegulka01 nisamom_ benim de göğsümde hassasiyet var damarlar çok belirgin adetim 13 ekimdi fakat gecikme oldu bir kaç gün daha adet olmazsam test yapacağım dün yaptım ama negatifti
nisamom_ aysegulka01 biraz bekle canım belki geç döllenme olabilir benimde öyle inşallah güzel haberler alırız ☺️🌸
nisamom_ aysegulka01 ben dün yaptımda daha 10 gün warya negatif sanırım erken dawrandım bi kaç gün warken tekrarlıcam 🤭
aysegulka01 nisamom_ bende dün yaptım negatifti canım adet gecikmesinin üçüncü günündeyim bir kaç gün geçsin tekrar yapacam bende sonucunu yazarsın inşallah ikimizde hayırlı haberler alırız ❤️
nisamom_ aysegulka01 inşallah canım 😊 bende önümüzdeki hafta tekrarlıcam sürekli düşünemktende yoruldum 🥹