eylulicten Beyzanur200000 2 hafta sonra olacagim bakalim baslatacak mi ama doktoruma sordum alakasi yok dedi
Hilal69 Beyzanur200000 37. Haftada oldum canım herhangi bişeyi de başlatmadı 38+5 teyim hala bekliyorum
_ozlmm Beyzanur200000 36+5 de çatı muayenesi oldum 37+2 de doğum yaptım geleceği vardı da çatı muayenesinden sonra mı geldi yoksa çatı muayenesi mi tetikledi bilmiyorum 🙊
Ssabisss Ben bugün çatı muayenesi oldum kızlar. 37+4 şu an. Muayene biraz acı veriyor ama doktorunuza güvenin çok kısa sürüyor zaten. Bana açılma yok ama yumuşama var dedi. Bakalım beklemeye devam
YasemenYuce Bende dün oldum muayene.38. Haftamdayım gram acı ağrı hiçbir şey olmadı şuan herhangi bir sancı ağrı da yok. Çok büyütülecek bişey olduğunu düşünmüyorum korkarak gitmeyin