Ftskoc Yelizmurat cok sukur bnmde oyle ne bulanti kusma ne de oyle bi koku tiksinme vs hic yasamadim insAllah yasamam da
Nidda544 12+5 olduk bizde bugün ikili testimiz iyi çıktı şükür şehir hastanesindeki doktorumuz erkeğe ozeldeki doktorumuz kıza benziyor dedi 15 Ekim'de gidicez tekrar kontrole bakalım ne diyecekler
irem50287 Busra67 12 haftalık olduk bizde yarn gidicem 2li teste doktor 12 haftalıkken gel dedi 12+1 2de fln gelsem olur mu dedim olur dedi
bukna Osmansaime aynıyız seninle bende cumartesi yaptırmıştım bir hafta sonra çıkar sonuç dediler bu hafta sonu tekrar gidicem hadi gözünüz aydın
Osmansaime bukna bana hiç tahmin bile söylemedi malesef . Eşimle gitmiştik belki cinsiyeti öğreniriz diye ama ogreneme dik malesef.
Denizreyyan Bizde bugün 12+6 olduk cinsiyetini öğrenmedik henüz ama bana hep erkek gibi geliyor oğluşum diyesim geliyor. Benim gibi hissedenler var mı ☺️
Busra67 Damlaglk bakalım haftaya bana ne diyecek gözün aydın seninde hadi için rahatladı senin sırada biz varız
Busra67 Damlaglk kız dün de ben gördüm oğlun olacak demişti doktorum rüyamda bende rüyanın tersi çıkar diye düşündüm
Denizreyyan Damlaglk ben henüz bebekle ilgili hiç rüya görmedim ama içimden hep oğlum deyip konuşasım geliyor ☺️ Çok sabırsızlandım siz öğrenince yarın doktora gidicem inşallah gösterir kendini