38+1 de beklemedeyim. Pazartesi çatı muayenem olacak duruma göre doğum şeklini konuşacağız doktorumla. Sezeryansa 39+ dedi öncesinde almıyorum dedi. Normal olursada 41. Haftanın sonuna kadar bekleriz dedi. Henüz sancı durumum yok gibi ağrılarım var ama sancı değil sanırım bunlar ilk olunca çok adını koyamıyor insan.