bilghrz kızlar hamıle kalmadan önce d vitamını kullanıuordum suan hamıleyim d vitamıne devam etmemın bi sakıncası olur mu daha doktorada gitmedim ondan sorma fırsatm olmadı aranızda ilk aylarda kullanan oldu mu ?
Flyderndkk bilghrz dr bana keseyi görür görmez daha d vit başladı. Hala devam ediyorum. 18.haftadayım
Btlklnc bilghrz hamile oldugumu ögrendıgımden beri kullanıyorum14 haftadayım sakıncası olacagını sanmıyorum yinede dr danıs
1234momsss bilghrz bana sağlık ocağındaki aile hekimi gebelıgın basında d vitamini kullanılmıyor dedi ama siz yinede bş doktorunuza sorun