Beybix denizarenmom denizarenmom bende ikilşde cinsiyet görmeyi çok umut etmiştim 12+2de yaptırdık ama maalesef göstermedi, salı günü 15+2 de randevumuz var bakalım o zaman belki belli olur
Elifengin 13+2 yataktan çıkmıyorum🙄 ilaç almama rağmen bulantılarım var, doğru düzgün beslenme ve su içmem yok, bugün az daha bayılacaktım😞 cuma serklaj olcam inşallah kucağıma sağlıkla nasip eder rabbim… daha önce bebişimi kayıp ettim…