Mrv_mlk canım başka biberon dene olmadı, Dr Browns da iyi gaz konusunda falan
Netten almistim ben aslında böyle yapmaması lazım basliklarin ama hatalı mi anlamadım valla
Bende yeni başlık alacaktım yine aynısı olur diye değiştirmedim. Bi kaç gün boğazına kaçar gibi oldu bizde anlamamistik yıkarken farkettim sonra bebiste sıkıntı olmayınca devam ediyorum suanlik ama sen baya kötü oluyor diyorsun o yüzden ya başlığı degistir ya da biberonu canim