20.haftamda ayrıntılı ultrason da 1.5cm lik rahim açıklığı görüldü acil serklaj ameliyatı oldum .şu an 4.günündeyim.Doktor ne kadar süre kazanırız belli olmaz diyor sonuna kadar da gidebilirsin daha erken de dıyor.Böyle bi durum yaşayan ya da bilgisi olan var mı cok korkuyorum