Mervetknn Merhaba bugün korkuyla girdim Happy Mom sayfasına 5*6 günlüğüm daha bebeğin kalp atışını duymadık 1 düşüğüm var korkuyorum haftaya inşallah gideceğim ama korkuyorum bişeyler ters giderse diye bana dua edebilirmisiniz
bilghrz Mervetknn canım daha cok erken zaten 7 8 de duyuluyormus bosuna evham yapma kendınıde yıpratırsın 🙏 benımde ilk bos gebelık suan 5 haftalıgım daha doktora gitmedim erkenden gidip aklımı karıştırmayayım diye düşünüyorum
Nirmala Mervetknn hiç canını sıkma daha erken genelde doktorlar 7. Haftada gelin dinleyelim diyorlar haftaya duyucaksn hiç endişelenme moralini yüksek tut 🙏🏻💕