yabadabaduu edaa1402 evet hatta ben bekarken de bu fitilin çoklusunu hep kullanıyordum hamileyken ilk başta başka fitil yazdı bana ama hiç bir fayda etmedi mantar bitmeyince bu attığınızı yazdı bu sefer kullandığım gibi geçmişti etkili bi fitil çoğuna göre
edaa1402 @Cns_yldz13 ne yapcaz böyle bilmiyorum benim de gebelik başında vardı kullandım ama şimdi yine tekrarladı
babymom_8 gkbyza Bende bundan kullandım canım ama geçirmedi azalttı sadece şuan da tekrar arttığını düşünüyorum şuan çok sancım var ve akıntıdan belli ilacın sana faydasın oldu mu tekrar etti mi canım
gkbyza babymom_8 zaman zaman akıntı geliyor ama geçti gibi yani emin de olamıyorum alttan muayenede söylemişti doktor şimdi alttan da etmiyorlar idrar kültürü temizdi en son 🙄
babymom_8 gkbyza İnşallah tekrarlamaz canım yarın doktora gideceğiz bakalım inşallah hayırlı haberlerle döneriz 💕