Emineeeeeee benim transferimin 6. Günü 20,51 çıkmıştı ve doktorum 2 günde bir testimi yenilememi istedi. Sonra 50 lerde sonra yüzlerde derken en son 300 e kadar takip ettik. 1 hafta geçtikten sonra keseyi görmeye gittik. Katları şeklinde artış olması gerekiyor, yoksa kimyasal gebelik oluyormuş.