Tüp bebekle gebe kaldım. Tek bebek transfer edildi 5.hafta tek kese 6.hafta 2 bebek 6+3 3.kese çıktı. Henüz bebek daha oluşmamış dedi. İlk gebelik için üçüz riskli dediler beni nasıl bir süreç bekliyor. Eğer bebek oluşmazsa 3.kendiliğinden yok olur dedi ama doktorum. Var mı aramızda üçüz gebe olup sağlıkla kucağına alan