Anne980 Kızlar gebeyken saç kestirdiniz mi şu halk arasında dolanan gebeyken kestirme bebeğe zararlı lafları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Minikbebegim1999 Anne980 ben kestirdim 2 aylik hamileyken şimdi 6 aylik olucaz çok şükür oyle şeylere inanma Kuran’da yazmıyor böyle birsey sadece koca karı lafi
susis Anne980 ben kestirdim. Bu hurafeden başka bir şey değil. Böyle şeylere inanmayın üstüne düşünmeyin bile 😀 tırnakları da kesmeyelim, kıllarımızı da almayalım, kaşımızı almayalım yani ne farkı var 😀
beyzzsenturkk Anne980 saçlarımın uçları cok kırıktı evde ucundan azıcık kırıklarını aldım havam değişti bu tür şeyler hamilelikte insanın modunu enerjisini değiştiriyor o denilen şeylerin hepsi hurafe bosverin keyfimize bakalım
Anne980 Esku yani kararsız kaldım biran bilen varsa yada deneyimleyen bizimle paylaşırsa iyi olurdu kızlar
Minikbebegim1999 Anne980 ben varım canim ne gibi bir sakıncası olabilir bebeğe bebek plesantadan besleniyor sacla bi alakali durum yok vitamin eksikliği vs olmaz ömrü allah belirler bi sac mi karar vericek buna onca kadin keştiriyor bende kestirdim