15 günlüğüz. Bebeğim ıkı gundur sebepsiz aglıyor. Yada ben anlamıyorum altı temız karnı tok. Gazıda cıkıyor. Biogaia damla kullanıyorum üç gundur. Bacaklarını kendıne doğru çekiyor. KıZarıyor aglıyor. Sızce bu neden olur kucagıma alıyorum sakınlıyor gerı 10 dk sonra aynı uyumuyorda