slzttr Haftadayım sabah kalktıgımda bebek sag taraftaydı baya dışardan sağ taraf şiş duruyordu belliydi. Normal degil mi
yabadabaduu slzttr tabiki normal. Bende o haftalarda büyük patates gibi bi yumru gördüğümde anlamıştım toplandığını ve ilk defa görmüştüm orda olduğunu değişik bi duygu 😄
nilsmomy slzttr bende 31. Haftadayım hep sağa toplanıyor sanki oraya portakal koymuşum gibi oluyor 😂😂 sürekli yapıyor bir de
Denizz7 motherofcats evet şaşırtıcı ama banada doktorum toplanma değil doğum kasılması olduğunu söyledi. Antrenman gibi düşün dedi ,😅
motherofcats Denizz7 evett ben doğurana kadar aylarca çektim hele son ayda aşırı can yakıyor o kasılmalar😅😅