momlife_7 bulantinin kusmanin dibini yaşıyorum 2 haftadir. Hemen hemen sizinle ayniyiz. 6-cidan başladı. İlaç bile tesir etmedi. Her gün dua ediyorum erken bitsin diye. Günlerim zehir zikkim oldu o derece. Ne yesem ne etsem faydasi yok. Burdaki her kese mide bulantisi ne zaman bittiyini sormuşumdur. İlk çocuğumda hiç böyle şeyler yaşamamıştim diye tuhaf geliyo