Daffyy ben ilk cocugmda Prima almstim ama çok pişman olmuştum çişini taşıyordu,kis bebegiydi geceleri kac kat ust degstriyordum bikmstim artk, molfixle devam etmstim cok iyi geldi bize, sknti olmazsa smdiki bebegmde de molfix kullanicam memnun kaldm ben, hatta bi ara migrosun minies bezini de kullanmistim ondan da cok memnun kalmstim