Biz daha çok küçüğüz 5 hafta iki gün önce leke şeklinde kanama oldu doktor göremedim normal ultrasonda alttan ultrasonla baktı kese gözüktü ama düşük tehliken var dedi iğne yaptık sonrasında ilaç alıyorum vajinadan dün yoktu leke bugün kırmızı olarak tekrar başladı sürekli yatamadım da sizce böyle olup kurtulan varmıdır acaba kalp atışını duyabilcek miyim çok stresliyim bir sonraki kontrol çarşamba😢