Edas Kızlar oturup yattığımda sola. bebek sağ karnımda toplanmış sertleşiyor sonra bir zaman sonra yumuşuyor geçiyor normal mi bu
3bocek_1cicek Edas bende 20 haftalığım canım 2. Gebeliğim merak etme olur öyle kasılma elinle okşa bi zaman sonra geciyo ☺️
QUEEN0888 Edas evet canım bendede oluyor korkma.çok devam ederse mesela 4-5 dakika doktora söylemek gerek
nilsmomy motherofcats bebek bildiğin kendini top gibi yapıp karnımın sağına dayıyor dışardan top gibi duruyor bu kasılma mı ? Sancı yada gerginlik hissi olmuyor karında
motherofcats nilsmomy evet o şekilde oluyor doğurana kadar çektim ordan tecrübeliyim hafta ilerledikçe artık can yakmaya başlıyor o toplanmalar 😂
Zolemos nilsmomy aynen ben de bebek toplanıyor sanmıştım ama kasılma imiş. Acilde nst de sancı bile çıktı. Dr. Magnezyum reçete ediyor. Bir dahaki randevunuzda söylersiniz.
Babytwo2 20+4 kasıklarımda oluyor benimde . Doktora gidince soracağım magnezyum falan veriyorlarmış bunun için . Yazarsa içerim . Çok rahatsız edici insanı tedirgin ediyor . Neye göre oluyor bilmiyorum bazı günlerde hiç olmuyor azı günlerde çok oluyor .
nilsmomy motherofcats ayy bende neden böyle oluyor diyorum yaklaşık 10 gündür hergun yapıyor yani😂 tehlikeli mi peki doktoruma gitmeme çok var çünkü
motherofcats Edas yalancı kasılmalar normal evet ama doktora bilgi vermek gerekiyor rahim ağzını kısaltmadığı sürece sıkıntı olmuyor benim aşırı sık oluyordu