ebrarmom08 benim kimyasal gebeliğim biraz uzun sürdü, 7. haftamın sonunda ancak başladı kanamam 8 gün sürdü. Reglilerim de uzun sürerdi zaten. Dr korunmayın dedi, korunmadık. Kanamanın başladığı günü yeni regl tarihi gibi düşün yumurtlama hesabını bilirsin. Geçmiş olsun,
en kısa zamanda gönlünden geçene kavuşursun endişelenme🙏🏻