Hanımlar 15 haftalık hamileyim gaz sıkışmasından hiç bişey yiyemiyorum afedersiniz sürekli geğiriyorum alttan çıkmıyor midemde ki gaz da benim böyle elimi ayağımı döküyor sanki içim geçiyor halim kalmıyor uzanmak istiyorum hemen kalbim çarpıyor nefesim çıkmıyor sanki geğirdikçe çarpıntım azalıyor benim gibi olanlar var mı acaba .? Ne yapmalıyım 😞😞😞