Bebeğim kasim ayında doğacak . Fen edebiyat mezunuyum . Hiç alt yapım yok . Daha önce kpss çalışma geçmişim olmadı . Bebekle nasıl yaparım zor olur mu ? Bebeğimle yaptım başardım ya da bir yakınım başardı gibi motivasyon hikayelerine ihtiyacım var 😊 bu arada mezun olalı 5 yıl oldu. 1 yılda olur mu daha sınava baya bir zaman var sonuçta 😊