Hayalizlerim Yenidoğan yardımı varmış 0-4 ay arasındaki tüm ihtiyaçlar o paketteymiş başvuru yaptım ne zaman sonuçlanır eve gelip bakıyorlarmış öyle söylediler, geldiklerinde nelere bakıyorlar ne zaman belli oluyor hemen veriyorlarmı bilen varmı??