Elifffbay Ys35 bende 21 haftalığım kaç kere böyle oldu acile koştum kalp atışı var herşey yolunda doktor uyuyor bebekler ondan böyle oluyor dedi neyse acilden çıktık stresim gitti tekmeleri hissettim tekrar stres yapma yine de
eylulicten Ys35 saglik ocaklarinda kalp atisi dinleniyor isterseniz en yakın saglik ocagina gidebilirsiniz
Aleynaerayy22 Ys35 o haftalarda normal ki canım benimde bazı günler 1 ya da 2 kez toplasan hareketini hissediyordum bazen surekli hissediyordum belli olmuyor yanı bazen gün aşırı uyuyorlar 😂
Bellks Ys35 sırt üstü yat öyle yokla bide canım haftamız aynı benim de geçen bikac gün hareketsizdi doktor daha erken 7.aydan sonra düzenli hissedersin 1 saat yat kendini dinle illa hissedersin minik de olsa dedu
Ayseelaa Bende 23+0 haftaligim benim de gece çok hareketli idi duş aldım ondan sonra bile hissettim ama sabah normalde kahvaltıdan sonra hep hareket hissederdim bende bugün hissedemedim
Ayseelaa Biraz daha bekle canım bu tarz paylaşımlarda genelde normal diyorlar hani 30 dan sonra tehlikeli ama bu haftalarda normal mis diye okudum hep
eylulicten Ys35 o zaman bi acile gidin iciniz rahat etmiyorsa haftasonu oldugu tamamen aklimdan cikmis 🙁
mavininhertonuu O haftalarda çok düzensiz oluyor 2 gün hareket eder 1 gün etmez falan oluyor öyle yani hareket etmiyor değil ediyor ama güçsüz ediyor biz hissetmiyoruz
Rumuz123456 Ys35 benim de bu hafta başıma geldi normalde çok hareketlidir iki üç gün çok az hissettim hareketlerini hastaneye gittim ultrasonda hareket ediyordu ama ben hissetmiyodum doktor normal her hareketini hissetmeyebilirsin demişti , şimdi iyi şükür
Babytwo2 20+4 bende dün aşırı hareketliydi bugün pek sessiz . 15+6 da hissetmiştim ben ilk . Su iki üç gündür çok düzenliydi bugün gene uykuya geçti sanırım :₺