koala4 19.haftadayım ve 2-3 gündür sırt ağrım var. Sırt üstü uzandığımda hafifliyor sadece. Soğuktan üşüttüm mü yoksa bebekle alakalı bir durum mu anlayamadım. Benzer bir ağrı yaşayan oldu mu acaba? Normal mi sizce?
Asyaninannesi58 koala4 eğer sancı gibiyse ve beraberinde bebeğin de sertleştiğini hissediyosanız acile gidin. Bunlar yoksa da çok normal hamilelik=ağrı 😂 magnezyum takviyesi alabilirsiniz
koala4 Asyaninannesi58 İlk gebeliğim bebeğimi çok hissedemediklerini açıkcası, sadece bir minik kıpırtı oluyor çok nadir. Ama sancı gibi değil baya ağrı. Teşekkür ederim. 🌿