Mensuree bende de var, 18nci haftamdan beri var, adeta gumburdemisini duyuyorum carpintim oluyor uzaninca da oluyo 19+2 şu an, dikqt etmemiz gerekir ne bileyim ne yapacaz tansiyondan mi oluyo yoksa vucudun kalbe fazla kan ponpalamasi mi adrenalin yuksekliginden mi bilmiorumki