Kızlar pkoyum ben 1 buçuk senedir deniyoruz olmuyor klomen filan hiç ise yaramadı bana bı kadın hekime gittim evinde bakiyo bana incir kürü vs bı kaç ilaç verdi kullan 10 gün gel dedi bugün sekizinci günüm ve rahimde kasılmalarım oluyo hamilelik oluşmuş olabilir mi bı kaç gündür de adet ağrısı gibi ağrı var karnimda ve sırtımda gebelik belirtisi olabilir mi basina gelen oldu mu hic