gul00 21 Haftadayız. Alışverişlere yavaştan başladım. Doğumhaneye neler göndermeyi planlıyorsnuz ? Ben 5 li hastane çıkışı, içinden uzun kollu zıbın, kundak ve battaniye düşündüm çok mu olur? Yaşadığımız yer soğuk iklim değil ama üşür diye korkyorm.
3 takım 5 li hastane çıkışı , 9 zıbın(3 uzun kol,3 kısa,3askılı)(0-3 , 0-6 karşık) , 3-6 ay lık bir takım ve 3-6 aylık 3 lü tulum aldım. Kışın sonuna denk geliyor bahar gelicek bunlar başlangıç için yeterli olur mu?
Bunun dışında 1 kalın battaniye, 1 triko battaniye, 1 nohut battaniye, 2 kundak , 1 müslin ve 5 li ağız mendili aldım.
Tekstil olarak başka nelere ihtiyacım olur yardımcı olur musjnuz????