Kızlar merhabalar. 7 haftalık hamileyim bugün hastaneye kalp atışını dinlemeye gittik. Doktor karnımdan muayene etti kese büyümüş içinde bebek var ama kalbimi duyamadik. Doktor alttan muayene etti. Yine duyamadik kalbi atiyo ama dakikada 1 atması gerekirken 3-4 dk da bir atiyo dedi ve bebek 6 haftalık olarak görünüyo. Salı günü tekrardan çağırdı ama çok olumsuz konustu sağlıklı ilerlemicek gibi dedi folik asit bile kullanmaya devam etmemi istemedi. Bazıları geç döllenme olabilir diyolar sizcede geç dollenme olmuş olabilir mi aynı şey başına gelen varmı acaba