Kizlar dun randovum vardi doktorda doktor rahim agzi uzunluğuna için aşadan baktı ordan baktığında bebeğin pozisyonuna bakti poposu aşada duruyordu hemen yaninda da plasentayi gördü vajinadan baktiginda plasentayi görmesi normal mi yoksa plesanta rahim agzina yakın olduğu için mi gördü anlamadim anormal birseyde soylemedi