Dün bıçakla sol baş parmağımının birleşim yerinden kestim.tendon ve sinir hasar görmüş el cerrahı dikiş attı sadece kalıcı hasar oluşabilir dedi.6 haftalık hamile olduğum için ameliyat edemeyeceğini doğumdan sonra yapabileceğini söyledi.Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı