Hilalhamzaa Merhaba arkadaşlar çarşamba akşamı kürtaj oldum ikinci kürtajım ama ilkinde bukadar sancım olmamıştı ayrıca ilaçlardan heralde ishal oldum istifra ettim bu normal mi çok ağrım var ne yapmam lazım
Cgdm34 Hilalhamzaa bende kurtaj oldum canım ama senın yasadıgın seylerın hıc bırını yasamadım ☺️o yüzden bılgım yok ama soyle bır sey dıyebılıfım doktorum bana kurtaj olduktan bır ilaç verdı bana demıslerdıkı ıshal yapabılır dıye ama tabıkıde ıshal yapmadı acaba sızınkıde bu durumdan kaynaklımı
Sinem94 Hilalhamzaa çok geçmiş olsun doktoruna sormalisin normal değil ben yaşamadım agrim bile çok olmamişti